Fen Bilimleri Enstitüsü
2022-2023 Bahar Yarıyılı T.C. Uyruklu Öğrenciler ve Yatay Geçiş
Lisansüstü Başvuru Değerlendirme Sonuçları
Yüksek Lisans Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Doktora Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Yatay Geçiş Değerlendirme Sonuçları için tıklayınız. (
Yatay Geçiş için kayıtlar Enstitümüze bizzat gelinerek yapılacaktır.)
1-Kayıt yaptırmaya hak kazanan adaylar, aşağıda yer alan tabloda belirtilen tarih aralığında
https://obs.mu.edu.tr/oibs/ina_app/ adresinden kayıtlarını çevirimiçi (online) yapacaklardır.
Kayıt sistemine giriş yapabilmek için
ön kayıt sırasındaki e-posta adresi ve şifre kullanılmalıdır.
Öğrenciler, Kesin Kayıtta İstenilen Resmi ve Geçerli Evrakları
23 Şubat 2023 tarihine kadar Enstitümüze teslim etmek zorundadırlar. İstenilen evraklar aşağıda belirtilmiştir.
Online kayıt esnasında bu konuda taahhütnameyi öğrencilerimizin onaylamaları gerekmektedir.
2- Tezsiz yüksek lisans programları hariç, aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıt yaptırılamaz ve devam edilemez.
3- Kayıt tarihleri ve diğer bazı önemli bilgiler:
ÖNEMLİ TARİHLER:
Asıl Listeden Yeni Öğrenci Kayıtları: 30 Ocak - 1 Şubat 2023
Yedek Listeden Yeni Öğrenci Kayıtları: 02-03 Şubat 2023
Yatay Geçiş Asıl Aday Öğrenci Kayıtları: 30 Ocak - 1 Şubat 2023
Kayıt Yenileme ve Ders Kayıtları : 06-10 Şubat 2023
Derslerin Başlaması: 13 Şubat 2023
Ders Değiştirme ve Bırakma: 13 - 17 Şubat 2023
4-Yeni kayıt yaptıran öğrencilerimizin
“aktivasyon.mu.edu.tr” adresinden Fen Bilimleri Enstitüsü altındaki yerleştikleri Anabilim Dalı ve ilgili programı (doktora/tezli yüksek lisans) seçip e-posta adresi ve şifre belirleme işlemlerini gerçekleştirerek öğrenciliklerini aktive etmeleri gerekmektedir.
5-
Ders kayıtları 06 - 10 Şubat 2023 tarihleri arasında OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) üzerinden yapılacaktır.
6- Çevrimiçi (online) kaydını tamamlayan tezli yüksek lisans ve doktora öğrencileri danışman öneri formunu doldurarak, kayıt yaptırdığı anabilim dalı sekreterliklerinin e-posta adreslerine en geç
3 Şubat 2023 tarihi mesai bitimine kadar göndermeleri gerekmektedir.
Danışman öneri formu için tıklayınız.
7- Öğrenim ücreti ödemesi gereken öğrencilerimiz öğrenim ücretlerini
Ziraat Bankası üzerinden yatıracaklardır.
Kesin Kayıtlarda İstenilen Belgeler: ( 17 - 23 Şubat 2023 tarihleri arasında Enstitüye teslim edilecektir.)
1. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi aslı (e-devlet’ten alınan mezuniyet belgesi kabul edilmektedir)
2. Transkript Belgesi aslı (e-devlet’ten alınan transkript belgesi kabul edilmektedir)
3. ALES Sonuç Belgesi
4. YÖKDİL veya YDS Sonuç Belgesi (Yabancı dil puan şartı isteyen programlar için)
5. 1 adet vesikalık fotoğraf (Arkasına Ad, Soyad, Program yazılmalıdır)
6. Yeni tarihli Askerlik Durum Belgesi aslı (Bakaya veya mahkemesi devam ediyor ibaresi bulunanların kayıtları iptal edilecektir)
7. 40,00 (kırk) TL tutarında posta pulu (PTT'den alınacaktır)
Kayıt işlemleri ile ilgili sorunlar için : 0 252 211 1687 - 3173 – 1557