2024-2025 Güz Yarıyılı T.C. Uyruklu Öğrenciler, Yabancı Uyruklu Öğrenciler ve Yatay Geçiş Lisansüstü Başvuru Değerlendirme Sonuçları

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı
T.C. Uyruklu Öğrenciler, Yabancı Uyruklu Öğrenciler ve Yatay Geçiş Lisansüstü Başvuru Değerlendirme Sonuçları:


T.C. Uyruklu Öğrenciler ve Yatay Geçiş Lisansüstü Başvuru Değerlendirme Sonuçları:


Yüksek Lisans Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Doktora Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Yatay Geçiş Sonuçları için tıklayınız.  ( Yatay Geçiş için kayıtlar Enstitümüze bizzat gelinerek yapılacaktır.)

1-Kayıt yaptırmaya hak kazanan adaylar, aşağıda yer alan tabloda belirtilen tarih aralığında https://obs.mu.edu.tr/oibs/ina_app/ adresinden kayıtlarını çevirimiçi (online) yapacaklardır.
Kayıt sistemine giriş yapabilmek için ön kayıt sırasındaki e-posta adresi ve şifre kullanılmalıdır.
Öğrenciler, Kesin Kayıtta İstenilen Resmi ve Geçerli Evrakları 04 Ekim 2024 tarihine kadar Enstitümüze teslim etmek zorundadırlar. İstenilen evraklar aşağıda belirtilmiştir.
Online kayıt esnasında evrakların teslimi ile ilgili taahhütnameyi öğrencilerimizin onaylamaları gerekmektedir.

2- Tezsiz yüksek lisans programları hariç, aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıt yaptırılamaz ve devam edilemez.

Kayıt tarihleri ve diğer bazı önemli bilgiler:

ÖNEMLİ TARİHLER:
Asıl Listeden Yeni Öğrenci Kayıtları: 23-24 Temmuz 2024
Asıl Listeden Uluslararası Öğrenci Kayıtları: 23 Temmuz–25 Eylül 2024
Yedek Listeden Yeni Öğrenci Kayıtları: 25-26 Temmuz 2024
Yedek Listeden Uluslararası Öğrenci Kayıtları 30 Eylül-18 Ekim 2024
Yatay Geçiş Asıl Aday Öğrenci Kayıtları:  23-24 Temmuz 2024
Yatay Geçiş Yedek Aday Öğrenci Kayıtları:  25-26 Temmuz 2024
Kayıt Yenileme ve Ders Kayıtları: 16-20 Eylül 2024
Ders Değiştirme ve Bırakma: 23-27 Eylül 2024
                                            
4-Yeni kayıt yaptıran öğrencilerimizin  “aktivasyon.mu.edu.tr”   adresinden Fen Bilimleri Enstitüsü altındaki yerleştikleri Anabilim Dalı ve ilgili programı (doktora/tezli yüksek lisans) seçip e-posta adresi ve şifre belirleme işlemlerini gerçekleştirerek öğrenciliklerini aktive etmeleri gerekmektedir.
 
5- Ders kayıtları  16-20 Eylül 2024 tarihleri arasında OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) üzerinden yapılacaktır.
 
6- Çevrimiçi (online) kaydını tamamlayan tezli yüksek lisans ve doktora öğrencileri danışman öneri formunu doldurarak, kayıt yaptırdığı anabilim dalı sekreterliklerinin e-posta adreslerine en geç 26 Temmuz  2024  tarihi mesai bitimine kadar göndermeleri gerekmektedir.

Danışman öneri formu için tıklayınız.
 
7- Öğrenim ücreti ödemesi gereken öğrencilerimiz öğrenim ücretlerini Ziraat Bankası üzerinden yatıracaklardır.

Kesin Kayıtlarda İstenilen Belgeler: ( en geç 04 Ekim 2024 tarihline kadar Enstitüye teslim edilecektir.)
1. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi aslı (e-devlet’ten alınan mezuniyet belgesi kabul edilmektedir)
2. Transkript Belgesi aslı (e-devlet’ten alınan transkript belgesi kabul edilmektedir)
3. ALES Sonuç Belgesi
4. YÖKDİL veya YDS Sonuç Belgesi (Yabancı dil puan şartı isteyen programlar için)
5. 1 adet vesikalık fotoğraf (Arkasına Ad, Soyad, Program yazılmalıdır)
6. Yeni tarihli Askerlik Durum Belgesi aslı (Bakaya veya mahkemesi devam ediyor ibaresi bulunanların kayıtları iptal edilecektir)
7. 40,00 (kırk) TL tutarında posta pulu (PTT'den alınacaktır)

Yatay Geçiş İçin İstenilen Belgeler:
1-Dilekçe
2-Öğrenci Belgesi: Lisansüstü Eğitim öğrencisi olduğunu gösteren yeni tarihli ve onaylı öğrenci belgesi.
3-Mezuniyet Belgesi ya da Diploma: Yüksek Lisans programı için Lisans, Doktora programı için Yüksek Lisans Belgeleri.
4-Transkript: Lisansüstü Eğitiminde okuduğu dersler ve notların dökümünü gösteren onaylı belge.
5-Ders İçerikleri: Lisansüstü Eğitiminde okuduğu derslerin onaylı içerikleri.
6-ALES ve Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi geçerlilik süresinin dolmamış olması gerekir.

Kayıt işlemleri ile ilgili sorunlar için : 0 252 211 1687 - 3173 – 1557

Yabancı Uyruklu Öğrenciler (International Students) Değerlendirme Sonuçları
Evaluation Results For Foreign Students 
MSc için Tıklayınız!
PhD
 için Tıklayınız! 


Asıl Listeden Uluslararası Öğrenci Kayıtları: 23 Temmuz–25 Eylül 2024 / Jully 23 - September 25, 2024 
(Registiration Dates for International Students)

Necessary Documents For International Students Registration Application:
1. Original diploma (official approved copy of undergraduate diploma for M.Sc. programs; both approved copies of undergraduate and masters diplomas for Ph.D.)
2. Notarized original transcript copy (undergraduate/masters transcript) (Turkish or English translation)
3. Bank receipt of the application fee
4. Copy of the Identification Document (official approved copy of passport identity page)
5. Four passport photos
6. Language proficiency document: Some of the programs have English and the others Turkish as the language of education. For those programs in Turkish, accepted language proficiency certificates are those from Yunus Emre Language Institute, TOMER Institute, the proficiency certificate obtained from the School of Foreign Languages of the Muğla
Sıtkı Koçman University for Turkish or any certificate recognized by the Turkish Higher Education System. Likewise for English programs accepted language proficiency certificates are TOEFL IBT, TOEFL CBT, TOEFL PBT or the proficiency certificate
obtained from the School of Foreign Languages of the Muğla Sıtkı Koçman University for English or any certificate recognized by the Turkish Higher Education System.
7. For those citizens of counties which require a visa to get admitted to Turkey, a valid student visa and/or residency permission obtained from Turkish embassies or consulates in this country

Son Güncelleme Tarihi : 22.07.2024 16:57 Okunma Sayısı : 939

Son Duyurular