2024-2025 Bahar Yarıyılı T.C. Uyruklu Öğrenciler ve Yatay Geçiş Lisansüstü Başvuru Değerlendirme Sonuçları

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı
T.C. Uyruklu Öğrenciler ve Yatay Geçiş Lisansüstü Başvuru Değerlendirme Sonuçları:


T.C. Uyruklu Öğrenciler ve Yatay Geçiş Lisansüstü Başvuru Değerlendirme Sonuçları:

Yüksek Lisans Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Doktora Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Yatay Geçiş Sonuçları için tıklayınız.  ( Yatay Geçiş için kayıtlar Enstitümüze bizzat gelinerek yapılacaktır.)
1-Kayıt yaptırmaya hak kazanan adaylar,aşağıda yer alan tabloda belirtilen tarih aralığında https://obs.mu.edu.tr/oibs/ina_app/ adresinden kayıtlarını çevirimiçi (online) yapacaklardır.

Kayıt sistemine giriş yapabilmek için ön kayıt sırasındaki e-posta adresi ve şifre kullanılmalıdır.
Öğrenciler, Kesin Kayıtta İstenilen Resmi ve Geçerli Evrakları 21 Şubat 2025 tarihine kadar Enstitümüze teslim etmek zorundadırlar. İstenilen evraklar aşağıda belirtilmiştir. Online kayıt esnasında evrakların teslimi ile ilgili taahhütnameyi öğrencilerimizin onaylamaları gerekmektedir.
2- Tezsiz yüksek lisans programları hariç, aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıt yaptırılamaz ve devam edilemez.

Kayıt tarihleri ve diğer bazı önemli bilgiler:

ÖNEMLİ TARİHLER:
Asıl Listeden Yeni Öğrenci Kayıtları: 10-12 Şubat 2025
Asıl Listeden Uluslararası Öğrenci Kayıtları: 10-12 Şubat 2025
Yedek Listeden Yeni Öğrenci Kayıtları: 13-14 Şubat 2025
Yedek Listeden Uluslararası Öğrenci Kayıtları: 13-14 Şubat 2025
Yatay Geçiş Asıl Aday Öğrenci Kayıtları: 10-12 Şubat 2025
Yatay Geçiş Yedek Aday Öğrenci Kayıtları: 13-14 Şubat 2025
Kayıt Yenileme ve Ders Kayıtları: 10-14 Şubat 2025
Ders Değiştirme ve Bırakma: 17-21 Şubat 2025
                                            
4-Yeni kayıt yaptıran öğrencilerimizin  kimlik.mu.edu.tr   adresinden Fen Bilimleri Enstitüsü altındaki yerleştikleri Anabilim Dalı ve ilgili programı (doktora/tezli yüksek lisans) seçip e-posta adresi ve şifre belirleme işlemlerini gerçekleştirerek öğrenciliklerini aktive etmeleri gerekmektedir.
 
5- Ders kayıtları  10-14 Şubat 2025  tarihleri arasında OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) üzerinden yapılacaktır.
 
6- Çevrimiçi (online) kaydını tamamlayan tezli yüksek lisans ve doktora öğrencileri danışman öneri formunu doldurarak, kayıt yaptırdığı anabilim dalı sekreterliklerinin e-posta adreslerine en geç 14 Şubat  2025  tarihi mesai bitimine kadar göndermeleri gerekmektedir.

Danışman öneri formu için tıklayınız.

 
7- Öğrenim ücreti ödemesi gereken öğrencilerimiz öğrenim ücretlerini Ziraat Bankası üzerinden yatıracaklardır.

Kesin Kayıtlarda İstenilen Belgeler: ( en geç 21 Şubat 2025 tarihline kadar Enstitüye teslim edilecektir.)
1. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi aslı (e-devlet’ten alınan mezuniyet belgesi kabul edilmektedir)
2. Transkript Belgesi aslı (e-devlet’ten alınan transkript belgesi kabul edilmektedir)
3. ALES Sonuç Belgesi
4. YÖKDİL veya YDS Sonuç Belgesi (Yabancı dil puan şartı isteyen programlar için)
5. 1 adet vesikalık fotoğraf (Arkasına Ad, Soyad, Program yazılmalıdır)
6. Yeni tarihli Askerlik Durum Belgesi aslı (Bakaya veya mahkemesi devam ediyor ibaresi bulunanların kayıtları iptal edilecektir)
7. 40,00 (kırk) TL tutarında posta pulu (PTT'den alınacaktır)

Yatay Geçiş İçin İstenilen Belgeler:
1-Dilekçe
2-Öğrenci Belgesi: Lisansüstü Eğitim öğrencisi olduğunu gösteren yeni tarihli ve onaylı öğrenci belgesi.
3-Mezuniyet Belgesi ya da Diploma: Yüksek Lisans programı için Lisans, Doktora programı için Yüksek Lisans Belgeleri.
4-Transkript: Lisansüstü Eğitiminde okuduğu dersler ve notların dökümünü gösteren onaylı belge.
5-Ders İçerikleri: Lisansüstü Eğitiminde okuduğu derslerin onaylı içerikleri.
6-ALES ve Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi geçerlilik süresinin dolmamış olması gerekir.

Kayıt işlemleri ile ilgili sorunlar için : 0 252 211 1681 - 3173 – 1557
 

Son Güncelleme : 07.02.2025 15:23:26 Okunma Sayısı : 1425

Son Duyurular